Strejk

Det är minsann inte bara busschafförerna i Dublin som strejkar! Nu har även de två "hårt" arbetande och jultokiga flickorna från Värnamo fått nog. Vill ni ha inlägg här på bloggen oftare får ni allt se till att skriva kommentarer så vi vet om den är läst eller inte. Detta gäller alla utom Ewe som alltid ställer upp.

Sen sist har det hänt mycket. I fredags kom Fredrik och hans familj på besök. och även Shane tittade förbi oh höll Manda sällskap ;) De var mycket trevligt att träffa dem. Vi gick på stan och hade de trevligt.

En kväll som denna ljuder julmusiken ut över Dublins gator från vårt fönster. Manda sitter och klipper i julpapper och Tillan passar då på att informera Amanda Rydins mormor om att Amanda möjligtvis kan bli kvar här. Då hon har träffat en mycket trevlig och charmig rödhårig irländare. Men oroa er inte, han är K-märkt. Alltså kontrollerad och godkänd av Tillan. Nu är Manda lite sur på Tillan så kanske är de bäst att säga godnatt. Manda hälsar att hon trots allt kommer hem med eller utan irländare =)

Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Anna

nån gång har jag ju kommenterat iaf... (a)

2007-11-15 @ 12:12:38
URL: http://metrobloggen.se/annamopp
Postat av: senada

va? e busschaufförerna på strejk?? hur ska ja ta mig in till stan nu...? buhuuuuu
ses om 6 dagar!! weii

2007-11-15 @ 12:46:46
URL: http://senadas.blogg.se
Postat av: Annelie

mormor har redan ringt och hon undrar om hon ska bokar nästa flyg. Eller om hon ska ta fram en jultallrik till.

2007-11-15 @ 17:21:56
Postat av: Ewe

Haha *stolt* Jag ställer alltid upp ja =) Gör inte mormor besviken nu ;)

2007-11-15 @ 17:40:25
Postat av: Anonym

Läser alla era bloggar ju :)
Tack för en kanon helg tilda, och det va kul att se dig me manda (det lilla vi träffades XD)

2007-11-15 @ 19:25:28
Postat av: paddy

vem är han, vem är han, vem är han !? :D
jag vill ha bild, namn, adress & skostorlek.

släääääkten undraaar :D

2007-11-16 @ 14:38:34
Postat av: Amandas moster

sådana nyheter måste komenteras nu är jag nyfiken

2007-11-16 @ 17:36:28
Postat av: Marthin

Titta även jag kan skriva. är faktiskt lite nyfiken på vem du hittat. yey

2007-11-16 @ 19:08:12
Postat av: Ewe

Jag vet vem hon har hittat! O alla smaskiga detaljer! :D Mwahahah

2007-11-17 @ 12:22:15
Postat av: zeromechanism

commeeeeent!
i have le kommenterat. Förlåt för bristen på kommentarer ^^

2007-11-19 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0